NLP και Customer Loyalty

NLP και Customer Loyalty

NLP και Customer Loyalty

Τι είναι το customer loyalty ;

Ας ξεκαθαρίσουμε αρχικά τι είναι το customer loyalty. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε κάποια brands ή κάποιες επιχειρήσεις που θεωρούμε ότι είναι πολύ αξιόλογες ή ότι μας ταιριάζουν πολύ. Γιατί εκεί βρίσκει ο καθένας μας ότι ικανοποιούνται καλύτερα οι ανάγκες του. Από αυτές τις επιχειρήσεις αγοράζουμε ξανά και ξανά.

Γιατί είναι σημαντικό το customer loyalty;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μας κάνουν «πιστούς» σε μια επιχείρηση. Το σημαντικό είναι ότι αφού γίνουμε, δύσκολα αλλάζουμε την συνεργασία μας με αυτήν. Στην πραγματικότητα είναι πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση γιατί προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα. Ένας πελάτης που είναι «πιστός» στην επιχείρησή μας δεν αναζητά διαφορετικές πηγές από τις οποίες μπορεί να προμηθευτεί το προϊόν.

Είναι πολύ πιθανό να προτείνει την επιχείρηση ή το προϊόν σε συγγενείς και φίλους και δύσκολα δέχεται να ακούσει για τα ανταγωνιστικά προϊόντα ή τις επιχειρήσεις που υπάρχουν στην αγορά. Οι «πιστοί» πελάτες συνηθίζουν να δείχνουν μεγαλύτερη κατανόηση όταν προκύπτουν προβλήματα στην συνεργασία και εμπιστεύονται την επιχείρηση να τα διορθώσει. Είναι συχνά πρόθυμοι να προσφέρουν feedback σχετικά με το πώς μπορεί η επιχείρηση να βελτιώσει τα προϊόντα και της υπηρεσίας της και τέλος όσο υπάρχει ζήτηση από μεριάς τους, θα συνεχίζουν να αγοράζουν το προϊόν από τη συγκεκριμένη επιχείρηση.

Πώς το NLP business coaching συμβάλλει σε αυτό;

Οι τεχνικές που διαθέτουμε εκπαιδεύουν με βιωματικό τρόπο τα άτομα που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες ώστε δημιουργούν μια ατμόσφαιρά οικειότητας και συμπάθειας. Ο σωστά εκπαιδευμένος άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση ότι αυτή είναι η κατάλληλη επιχείρηση για τον πελάτη και ότι εδώ οι ανάγκες του ικανοποιούνται καλύτερα από οπουδήποτε αλλού.

Τι κερδίζω από την εκπαίδευση πάνω στην ενίσχυση του Customer loyalty;

Το μεγαλύτερο κέρδος για κάθε επιχείρηση είναι ότι αποκτά πιο πιστούς πελάτες και ένα σταθερό πελατολόγιο. Από εκεί και μετά το πελατολόγιο αυτό μπορεί να αναπτυχθεί σημαντικά με το να μετατρέπουμε τον κάθε περιστασιακό πελάτη σε «πιστό» σε εμάς πελάτη και συνεπώς έτσι διευρύνουμε συνεχώς το σταθερό πελατολόγιό μας.

 

 

Γράφει η Ιωάννα Κάμπη

Οικονομολόγος MSc.

Owner και Founder της NLP Ionian

Σχετικά άρθρα