ΚΕΝ Κέρκυρας: ο λόγος για να αλλάξεις πάροχο ρεύματος
ΚΕΝ Κέρκυρας: ο λόγος για να αλλάξεις πάροχο ρεύματος
ΚΕΝ Κέρκυρας: ο λόγος για να αλλάξεις πάροχο ρεύματος
22 Απριλίου 2020Κάποτε τα πράγματα ήταν σχετικά «απλά». Για το φως, το νερό, και το τηλέφωνο υπήρχε από μία μόνο εταιρεία που σου παρείχε την αντίστοιχη υπηρεσία. Σήμερα ευτυχώς τα πράγματα έχουν αλλάξει και ο καθένας έχει την επιλογή να διαλέξει έναν από τους πολλούς πάροχους που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, όσον αφορά την προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, αρκετός κόσμος είναι ακόμη διστακτικός ως προς το να επιλέξει κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε συνηθίσει εδώ και δεκαετίες. Ο sindetiras λοιπόν συναντήθηκε με τον Σπύρο Αυγερινό, ενεργειακό σύμβουλο της ΚΕΝ στην Κέρκυρα, και ο οποίος μας εξήγησε γιατί δεν πρέπει να υπάρχει κανένας φόβος για κάποιον να αλλάξει πάροχο ενέργειας, ενώ επίσης μας μίλησε και για τις υπηρεσίες που προσφέρει το κατάστημα της ΚΕΝ στο Σολάρι.
– Σπύρο, θέλαμε να μας εξηγήσεις αρχικά τι είναι η ΚΕΝ.
Ο βασικός μας ρόλος στην ΚΕΝ είναι αυτός του ενεργειακού σύμβουλου. Αυτό σημαίνει ότι θα συμβουλέψουμε τον πελάτη επάνω στον ηλεκτρικό του ρεύμα, προσφέροντάς του ένα συμβόλαιο με ένα ιδιωτικό πάροχο, την ΚΕΝ, προτείνοντάς του το κατάλληλο πρόγραμμα για αυτόν σύμφωνα με την κατανάλωση που έχει στο σπίτι ή στην επιχείρησή του. Και φυσικά η δουλειά μας δεν σταματάει εκεί. Είμαστε εδώ για τον πελάτη και στο after sales, για οτιδήποτε δηλαδή χρειαστεί σχετικά με το λογαριασμό του και την παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος εν γένει.
– Μιλώντας μας για κατανάλωση στο «σπίτι και την επιχείρηση», καταλαβαίνουμε ότι η ΚΕΝ απευθύνεται τόσο στους ιδιώτες όσο και στους επαγγελματίες της Κέρκυρας;
Ναι, είμαστε εδώ και για τους ιδιώτες και για τους επαγγελματίες με επιχειρήσεις στην Κέρκυρα, αλλά βεβαίως μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και οποιονδήποτε εκτός Κέρκυρας. Οποιοσδήποτε μπορεί να έρθει σε εμάς φέρνοντας έναν εκκαθαριστικό λογαριασμό που έχει σε οποιονδήποτε πάροχο, είτε για το σπίτι του είτε για την επιχείρησή του και εμείς του βρίσκουμε το πιο συμφέρον πρόγραμμα από αυτά που προσφέρουμε. Στην ΚΕΝ έχουμε την πιο χαμηλή χρέωση της αγοράς στην κιλοβατώρα, ενώ επιπλέον επιβραβεύουμε τους συνεπείς πελάτες με μία έξτρα έκπτωση 30%. Ταυτόχρονα προσφέρουμε και ειδικά προγράμματα για τους φοιτητές.
– Ωστόσο η αλλαγή παροχής ρεύματος είναι κάτι που αρκετός κόσμος ακόμη το φοβάται. Φοβάται δηλαδή μήπως το δίκτυο ενός συγκεκριμένου παρόχου δεν είναι καλής ποιότητας…
Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το δίκτυο είναι δημόσιο. Το δίκτυο ηλεκτροδότησης δηλαδή ανήκει στον ΔΕΔΔΗΕ, και για την αποκατάσταση μιας βλάβης ή για οποιαδήποτε άλλου είδους εργασία γίνεται στο δίκτυο υπεύθυνος είναι ο ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος εξυπηρετεί όλους τους παρόχους. Όταν αλλάζεις πάροχο λοιπόν δεν αλλάζει το δίκτυο, αλλά αλλάζει αυτός που τιμολογεί το ρεύμα. Δηλαδή στα συστήματα του ΔΕΔΔΗΕ φαίνεται για παράδειγμα ότι ο Σπύρος ο Αυγερινός έχει πάροχο την ΚΕΝ. Οπότε δεν αλλάζει η «ταχύτητα» ή η ποιότητα του ρεύματος. Το ρεύμα είναι το ίδιο για όλους.
– Οπότε τι είναι αυτό που η ΚΕΝ ως πάροχος ηλεκτρικού ρεύματος προσφέρει καλύτερα σε έναν καταναλωτή; Γιατί κάποιος δηλαδή να επιλέξει την ΚΕΝ;
Ο πρώτος και βασικός λόγος είναι ο οικονομικός. Στην ΚΕΝ έχουμε τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές, οπότε μπορεί κάποιος να έχει χαμηλότερη τιμή στο ρεύμα του και να πληρώνει συνολικά λιγότερα στο λογαριασμό του.
Δεύτερο και εξίσου βασικό είναι η φυσική μας παρουσία με το κατάστημά μας στο Σολάρι. Ο πελάτης δεν είναι ανάγκη να καλέσει ένα πενταψήφιο νούμερο προκειμένου να εξυπηρετηθεί, αλλά έχει απευθείας επαφή με έναν άνθρωπο εδώ στην Κέρκυρα για κάθε θέμα που τον απασχολεί. Φυσικά και μπορούμε να διεκπεραιώσουμε υποθέσεις μέσω τηλεφώνου και μέσω κάθε διαθέσιμου ηλεκτρονικού μέσου, αλλά παράλληλα βρισκόμαστε πάντα εδώ, και ο πελάτης ξέρει με ποιον μιλάει.
– Η διαδικασία της αλλαγής του παρόχου πώς γίνεται; Έρχεται κάποιος εδώ στο κατάστημα;
Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή. Έρχεται εδώ με το λογαριασμό του ρεύματος του, με την ταυτότητά του και με την ένδειξη που υπάρχει στο μετρητή του. Στη συνέχεια συμπληρώνουμε μια ηλεκτρονική αίτηση που την υπογράφει ο πελάτης, εμείς την αποστέλλουμε στα κεντρικά της εταιρείας και η ΚΕΝ αναλαμβάνει πλέον όλες τις διαδικασίες με τον ΔΕΔΔΗΕ για να γίνει η αλλαγή του παρόχου. Ο πελάτης δεν χρειάζεται να κάνει τίποτε άλλο, και η όλη διαδικασία για αυτόν διαρκεί γύρω στα 5 με 10 λεπτά.
– Πέρα από ενεργειακοί σύμβουλοι, είναι κάτι άλλο που κάνει η ΚΕΝ στο Σολάρι;
Βεβαίως. Διαθέτουμε το σύστημα i-bank Pay Spot της Εθνικής Τράπεζας με το οποίο πραγματοποιούμε πληρωμές λογαριασμών. Εδώ δηλαδή μπορεί να πληρώσει κάποιος είτε με μετρητά είτε με οποιαδήποτε κάρτα, τους λογαριασμούς της ΚΕΝ φυσικά, αλλά επίσης λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, συνδρομητικών τηλεοράσεων, κοινής ωφέλειας (π.χ. ΔΕΥΑΚ), πληρωμές Δημοσίου, να προμηθευτεί παράβολα, ακόμη και χρονοκάρτες για τα καρτοκινητά όλων των εταιρειών, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει σε ουρές, χωρίς να χρειάζεται να πάει σε κάποια τράπεζα ή σε κάποιο ταμείο.
Επιπλέον έχουμε μια καινούρια συνεργασία με την HRS Mobile, με την οποία μπορούμε να κάνουμε συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας πολύ πιο χαμηλά από τις άλλες εταιρείες, και για εταιρικά και για ιδιωτικά κινητά. Για περισσότερες πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρουμε μπορεί κάποιος είτε να περάσει από το κατάστημά μας, είτε και να μας πάρει τηλέφωνο.