Εξουσιοδοτημένο service και εγκατάσταση στην Ελλάδα

Ανα καιρούς όλοι μας χρειάζεται να ασχοληθούμε με τεχνικά προβλήματα που μας απασχολούν. Τα τεχνικά προβλήματα αυτά αφορούν κατα κύριο λόγο βλάβες που παρουσιάζονται σε διάφορα μέσα που χρησιμοποιούμε. Τα μέσα αυτά συνήθως είναι: Θέρμανσης, αυτοκίνησης, πλύσης και διάφορα άλλα μέσα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας. Πολλοί όμως καπηλεύονται αυτές τις ανάγκες μας δίοτι ως γνωστών στους “τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος“.  Σε αυτό τον άξονα θα αναλύσουμε τι σημαίνει εξουσιοδοτημένο service και εγκατάσταση στην Ελλάδα.

Εξουσιοδοτημένο service και εγκατάσταση στην Ελλάδα: Το service

Το service είναι πολύ σημαντικό για την διατήρηση και την μακροζωία των διάφορων συσκευών, εργαλείων και μέσων που χρησιμοποιούμε.

Από θέμα οικονομίας είναι αυτό που με βάση το οποίο μια συσκευή, εργαλείο ή οτιδήποτε μπορεί να χρειάζεται service μπορεί να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο για χρόνια και να είναι “value for money” (vfm). Αντιθέτως αν οποιοδήποτε προϊόν τέτοιου τύπου δεν συντηρηθεί, δεν θα αποδώσει σωστά αυτά που οφείλει να αποδώσει. Με την έλλειψη συντήρησης επίσης πέρα από την χρηστική αξία που θα πέσει, θα πέσει και η αξία μεταπώλησης του. Αυτά και άλλοι πολλοί είναι παράγοντες που πρέπει να σκεφτόμαστε στις μέρες μας, καθώς τα πράγματα οικονομικά είναι πιο δύσκολα και δεν μπορούμε να αντικαθιστούμε το οτιδήποτε μπορεί να παρουσιάσει βλάβη.

Σε αντίθεση με τα προαναφέροντα υπάρχει και η αντίθετη περίπτωση. Δηλαδή άτομα και επιχειρήσεις που χωρίς να έχουν πιστοποίηση για εξουσιοδοτημένο service διενεργούν αυτή την εργασία. Αρκετές φορές οι καταναλωτές απευθύνονται σε αυτή την λύση φοβούμενοι πως το πιστοποιημένο service θα έχει μεγαλύτερο κόστος.

Αυτό δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο λάθος από το τι ισχύει στην πραγματικότητα. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το πιστοποιημένο service προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή. Επίσης πάντα το πιστοποιημένο service είναι πιο αποδοτικό και πιο ακριβές, αυτό γίνεται καθώς στα άτομα που εκτελούν πιστοποιημένο service έχει δωθεί η απαραίτητη εκπαίδευση από τις εταιρείες των προϊόντων. Επίσης πέρα από την εκπαίδευση, τους παρέχεται οποιαδήποτε πληροφορία και γνήσιο ανταλλακτικό χρειαστεί από την εταιρεία.

Τέλος σε ένα πιστοποιημένο service δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την ασφάλεια του προϊόντος σας κατά την διαχείριση του όσο είναι στα χέρια αυτόυ του service. Αντιθέτως σε περίπτωση που το προϊόν σας βρίσκεται στα χέρια κάποιου μη πιστοποιημένου service κανένας δεν σας εγγυάται την ασφάλεια του προϊόντος σας και κανένα λάθος δεν αναγνωρίζεται.

Η περίπτωση της εγκατάστασης

Σε όποιο προϊόν χρειάζεται εγκατάσταση σημαντικό είναι αυτή να πραγματοποιηθεί με τον βέλτιστο τρόπο.

Τί σημαίνει όμως βέλτιστος τρόπος; Βέλτιστος τρόπος καταρχήν σημαίνει να αποφευχθούν κακοτοπιές κατά την εγκατάσταση. Αυτές οι κακοτοπιές πέρα από το ότι θα επηρεάσουν την απόδοση της εγκατάστασης, μελλοντικά θα ανεβάσουν και το συνολικό κόστος για να επιδιορθωθούν.
Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα τα λάθη κατά την εγκατάσταση επηρεάζουν τόσο πολύ την ποιότητα ζωής του προϊόντος ώστε να τους προκαλούνται ανεπανόρθωτες βλάβες κατά την χρήση.

Όλα αυτά φυσικά μπορούν να αποφευχθούν επιλέγοντας σωστούς και πιστοποιημένους εγκαταστάτες στα συστήματα που χρειάζεστε. Συνήθως οι πιστοποιημένοι εγκαταστάτες και το πιστοποιημένο service είναι στην πραγματικότητα από τον ίδιο πάροχο.

Ο επίλογος

Ακριβώς για να μην βαδίζετε “τυφλοί” ή “μονόφθαλμοι” και να ξέρετε τι σας γίνεται καλό είναι να επιλέγετε παρόχους αυτών των υπηρεσιών που διαθέτουν τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Η ΔΕΛΗΣ Α.Ε., τεχνική εταιρεία με μεγάλη εξειδίκευση σε ενεργειακά συστήματα θέρμανσης, πιστοποιημένοι αντιπροσώποι EdilKamin και με δραστηριοποίηση και σε αρκετούς άλλους τομείς (Ηλιακοί θερμοσίφωνες, μάρμαρα, κατασκευές μαρμάρων, τεχνικά έργα) μπορεί να σας δώσει εύκολα τις λύσεις που χρειάζεστε.

Επικοινωνήστε με την εταιρεία ΔΕΛΗΣ Α.Ε.:
Τηλέφωνο: 217 000 9300, 694 6211 061
Email: DelisTzakia@gmail.com

Σχετικά άρθρα