Σεμινάριο: Καταναλωτική συμπεριφορά και διαμόρφωση αποτελεσματικής στρατηγικής

Καταναλωτική συμπεριφορά και διαμόρφωση αποτελεσματικής στρατηγικής

Απευθύνεται σε

Προσκαλούμε επιχειρηματίες, στελέχη μάρκετινγκ, και όλους όσους επιδιώκουν να αντιληφθούν πιο βαθιά τον παλμό της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συμμετάσχουν σε αυτό το σεμινάριο.

Θεματολογία

Κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και διαμόρφωση στρατηγικής

  1. Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοράς:

Σημασία και βασικά στοιχεία της ανάλυσης.

Πώς να κατανοήσετε τις τάσεις και τις δυναμικές της αγοράς.

Εργαλεία και μέθοδοι για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων.

 

  1. Ποσοτική και Ποιοτική Ανάλυση Καταναλωτών:

Διαφορές μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης.

Τεχνικές για τη συλλογή και ερμηνεία ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων.

Πρακτικά παραδείγματα και case studies.

 

  1. Ανάλυση Πελατών και Ιδανικής Περσόνας:

Κατασκευή προφίλ πελάτη και ανάπτυξη ιδανικής περσόνας.

Η σημασία της ιδανικής περσόνας στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ.

Πώς να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας βάσει διαφορετικών περσόνων.

 

  1. Ανάλυση Ανταγωνισμού και Κατανόηση του:

Μεθοδολογίες για την ανάλυση και την κατανόηση του ανταγωνισμού.

Εργαλεία για την παρακολούθηση και αξιολόγηση ανταγωνιστικών στρατηγικών.

Τεχνικές για τη διαχείριση και την ανταγωνιστική διαφοροποίηση.

 

  1. Ανάλυση Δεδομένων Πωλήσεων και Βασικά KPIs:

Ποια είναι τα βασικά KPIs στις πωλήσεις και πώς να τα μετρήσετε.

Πώς να αναλύετε τα δεδομένα πωλήσεων για βελτίωση αποφάσεων.

Χρήση των KPIs για την αναγνώριση ευκαιριών και προκλήσεων.

 

  1. Παραδείγματα:

Συγκεκριμένα παραδείγματα από διάφορους κλάδους.

Μελέτες περίπτωσης και ανάλυση επιτυχημένων στρατηγικών.

Ανάλυση λαθών και πώς να τα αποφύγετε.

 

  1. Ανοιχτή Συζήτηση σε Δικά Σας Cases.

 

Θα ανακαλύψετε την αξία της βαθιάς κατανόησης της καταναλωτικής ψυχολογίας και πώς αυτή μπορεί να μετουσιωθεί σε αποτελεσματικές στρατηγικές για το brand σας.

Κάθε επιχειρηματίας γνωρίζει ότι η καρδιά της επιτυχίας βρίσκεται στην κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών. Μέσω του σεμιναρίου, θα μάθετε να αναγνωρίζετε αυτές τις ανάγκες, να κατανοείτε τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς, και να εφαρμόζετε πρωτοποριακές τεχνικές για την ανάπτυξη σας.

Πολλές φορές πιστεύουμε ότι εμείς τα ξέρουμε όλα όμως ξεχνάμε να ρωτήσουμε τη γνώμη των ανθρώπων που δίνουν χρήματα για να αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Έτσι καταλήγουμε να χάνουμε κέρδη αλλά και να μην αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες μας.

Εισηγητής

Ο Χάρης Λαλάτσης ασχολείται με την έρευνα αγοράς τα τελευταία 15 χρόνια. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει ΜΒΑ στο Μάρκετινγκ. Συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα brands στην Ελλάδα και από το 2019 έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία έρευνας και ανάλυσης, ierax analytix (https://ierax.gr), που εξειδικεύεται στις ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες. Είναι Tedx speaker, υπεύθυνος εκπαίδευσης και έρευνας στο Marketing Club Greece, διδάσκει Business Decision Making και είναι μέντορας σε διάφορους incubators στην Ελλάδα.

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες και δηλώστε συμμετοχή κάνοντας κλικ εδώ.